דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ביפן - לצאת מן הביצה 

מאת    [ 06/06/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2667 פעמים ]

שוק התעשייה הישראלי מייצר חברות רבות המעוניינות לצאת מן הביצה ולחפש מקורות הכנסה מעבר לים. רבים שואלים מדוע לנסות לפתח מסחר בינלאומי עם יפן כאשר יש לא מעט מדינות שניתן לייצא אליהם בלי הצורך לבצע השתחוויות וללמוד שפה חדשה שוברת שיניים. במאמר זה נבחן מדוע למרות התובענות, שיווק ביפן מוכיח את עצמו כהשקעה כדאית לטווח ארוך ומה שידרוש מכם מאמץ גדול בהתחלה ייתן לכם הרבה שקט נפשי במהלך המשך העסקים עם יפן.

שיווק ביפן: תנאים של חיבה

אנשי עסקים רבים אומרים שהנאמנות ביפן גבוהה מאד וכאשר שתי חברות מנהלות קשר עסקי, הקשר יהיה לטווח ארוך. היפנים הם פרטנרים נאמנים ושותפים איתך לאורך כל הדרך. לעתים מילה ואמון יהיו חזקים יותר מכל חוזה שתחתמו ביניכם. אנשי העסקים היפניים לא לחוצים על דוחות כמו עמיתיהם המערביים. אם יצא מוצר חדש לשוק, אפילו אם יהיה טוב יותר, היפנים לא ימהרו להחליף את המוצר הותיק והטוב שהוכיח את עצמו. לכן אם יצרת חדירה לשוק היפני עם אחד המוצרים שלך אתה יכול להיות שקט לטווח ארוך. כמו כן בניגוד למדינות אחרות בעולם, במידה ותעלה בעיה או קושי מסוים במשא ומתן, אנשי העסקים היפנים תמיד יעלו פתרונות הטובים לשני הצדדים.

שיווק ביפן: לפענח את הקודים

שיווק ביפן מכיל גם הבדלי תרבות ומנטליות. רבות דובר על ה"לא" היפני, איך מזהים אותו? לאנשי עסקים רבים קשה לדעת האם המשא ומתן הולך לכיוון הצלחה או כישלון, זאת משום שאיש העסקים היפני לעולם לא יאמר "לא" באופן ישיר. היפני לעולם לא יקטע את דבריך ולעתים אף יעצום את עיניו על מנת להתרכז בדבריך ולא משום שהוא נרדם. כאשר אתם קובעים פגישה עסקית תעדיפו לעשות זאת כפגישה אישית באווירה נוחה כמו ארוחת ערב או צהריים ורצוי להביא אתכם מתנה קטנה, היפנים אוהבים מתנות. לקראת פיתוח עסקי בשוק היפני רצוי שתקדים ללמוד את מהות הקודים התרבותיים על כדי למנוע אי הבנות עם שותפיך העסקיים.

ישראל יפן: תחילתה של ידידות

שיווק ביפן אם כן הוא שלב חשוב במערכת היחסים העסקית של ישראל יפן. כאשר יש לך מוצר טוב והגעת למצב של חיפוש שיתוף עסקי עם חברה יפנית אתה צפוי לקבל יחס של כבוד ונאמנות, עם מפיץ יפני שדואג תמיד למסור את הכסף בזמן, הכנסת אורחים מפנקת ומלאת מסורת וקהל יעד עם פוטנציאל שיווקי אדיר לאורך זמן.

 

יוקי-קל פיתוח עסקי בע"מ ת.ד 18164 תל-אביב 61181 טל. 972-3-6955140 פקס. 972-3-6958474 דוא"ל: info@yoki-kal.com http://www.yoki-kal.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב